Op naar San Simeon! Bella Vista by the sea!

30 mei 2019 - Zwolle, Nederland

Van het 'donkere' Boron naar Bella Vista by the sea. Dat belooft wat. Een afstand van ongeveer 145 mijl. Dat is te doen. Hoe dichter we bij de eindbestemming van die dag kwamen des te mooier de omgeving werd. Wat een prachtige rit! De tegenstelling met de ruige natuur die we gezien hebben kon niet groter zijn! De Cholame Hills  richting Paso Robles zijn zo liefelijk en vredig! Ongeveer 10 mijl voor de eindbestemming San Simeon stuurt de navigatie ons een klein weggetje in!  Old  Creek Road! Vlak voor de afslag zag ik de waarschuwing dat je deze weg beter niet kunt nemen met een RV! Te laat..... draaien kon niet meer daar was de weg te smal  voor! Achteraf werden het de mooiste mijlen van de dag; maar dat besef je pas als je er (ongeschonden) uit komt. Gelukkig geen tegenliggers maar wel een autochtone automobilist die zijn handen in de lucht stak zo van daar heb je weer zo'n eigenwijze toerist!

We kregen een vrij smalle plek toegewezen, waar we achteruit in moeten rijden maar dat is inmiddels geen enkel probleem meer voor Jos! De temperatuur was heerlijk; dus op naar zee!  Wat een indrukwekkende plek aan de Grote Oceaan!  We hebben gezocht naar een terras aan het water maar dat kennen ze niet echt! Maar misschien waren we ook wel te vroeg in het seizoen!

Op een idillisch binnenplaatsje hebben we genoten van een smoothie  en thuis in de camper van een lekkere maaltijd! Wie doet ons wat!