Inlevering van de camper en op naar San Francisco.

30 mei 2019 - Zwolle, Nederland

Op woensdagmorgen (22 mei) in de spits proberen om voor 11 uur in Dublin te komen.  Een afstand van103 mijl. We zijn op tijd vertrokken maar je weet niet wat de spits inhoud rondom Montery op een doordeweekse woensdagmorgen!  Nou, dat ging prima en als volleerd reizigers kwamen we om 10.50 uur het terrein van El Monte oprijden.

Er waren nog enkele formaliteiten  af te wikkelen (oa  de schade) , maar ook dat ging supersnel en voordat we het wisten zaten we al in the shuttle bus die ons  naar het hotel in San Francisco zou brengen. En net als op de heenweg was onze kamer nog niet klaar.

Geen probleem, we lopen gelijk nog even de stad in om een sandwich te scoren. Het was inmiddels 14.00 uur en we hadden niet gegeten. Om 15.00 uur kregen we de sleutel en hebben we gebruik  gemaakt van het bad. De Colombiaanse koffie op de hotelkamer is echt zoooo  lekker. In ons bed, op de IPad hebben we nog een paar afleveringen gezien  van de Belgisch /Nederlandse serie Undercover!! Wat spannend!! Een absolute  aanrader!!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl